תקלה עולמית בוואטסאפ - תקלה עולמית בוואטסאפ | ערוץ 7 : גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. משתמשים רבים דיווחו הערב כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בוואטסאפ • באתר . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. סרו×'ים - סלולר
סרו×'ים - סלולר from www.srugim.co.il
עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של .

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: משתמשים רבים דיווחו הערב כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בוואטסאפ • באתר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרו×'ים - סלולר
סרו×'ים - סלולר from www.srugim.co.il
תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. משתמשים רבים דיווחו הערב כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בוואטסאפ • באתר . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. סרו×'ים - סלולר
סרו×'ים - סלולר from www.srugim.co.il
גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. משתמשים רבים דיווחו הערב כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בוואטסאפ • באתר .

תקלה עולמית בוואטסאפ - תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 : גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר שבו לפעול לאחר תקלה עולמית. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.